دکتر مهدی مقتدائی » جراحی زانو » چگونه می توان بهترین جراح زانو را انتخاب کرد؟
مدت زمان مطالعه ۱۸ دقیقه

چگونه می توان بهترین جراح زانو را انتخاب کرد؟

یکی از قسمت های مهم بدن برای تحرک، مفصل زانو است. این مفصل به دلیل پرتحرک بودن ممکن است به هر دلیلی دچار مشکل شود که به منظور درمان لازم است تا به بهترین جراح زانو در تهران مراجعه کنید. در صورتی که تهران زندگی کنید و برای درمان قصد آمدن به تهران را داشته باشید، باید گفت که پیدا کردن بهترین جراح زانو کاری سخت و در عین حال پیچیده ای می باشد ولی جای هیچ نوع نگرانی نیست چرا که ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های یک جراح زانوی خوب در تهران و راه های یافتن آن آشنا کنیم پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

دسترسی آسان به بخش های مهم مقاله

آناتومی مفصل زانو

دکتر مهدی مقتدائی بهترین جراح زانو در تهران می گوید یکی از پیچیده ترین مفاصل بدن که ران پا را به ساق پا متصل می کند مفصل زانو نام دارد، چرا که بیشتر وزن بدن را تحمل می کند همچنین جزء قسمت هایی است که عارضه های زیادی در آن ایجاد می شود.
به کمک مفصل زانو می توانید پاهای خود را خم و راست کنید یا راه بروید، آسیب های مفصلی ممکن است به قسمت های مختلف زانو وارد شود. از جمله مهم ترین بخش های زانو عبارتند از:

*

عضله چهار سر ران

*

کشکک

*

رباط

*

ساق پا

*

عضلات عقب ران

*

استخوان ران

*

رباط

*

منیسک

چگونه بهترین جراح زانو در تهران را بیابیم؟

در صورتی که شما نیاز داشته باشید که زانوی خود را درمان کنید، بهتر است تا نزد بهترین جراح زانو در تهران این کار را انجام دهید. اگر متخصص ارتوپدی شما تخصص کافی و لازم را برای جراحی زانو نداشته باشد و بیشتر روی جراحی های دیگر ارتوپدی تمرکز کرده باشد نمی تواند بهترین نتیجه را از جراحی زانو برای شما رقم بزند. از جمله راه های پیدا کردن بهترن جراح زانو در تهران به شرح زیر می باشد:

به علت وسعت بسیار زیاد تهران و وجود تعداد زیادی از پزشکان، بهترین راه برای پیدا کردن جراح زانو جستجو در گوگل می باشد. با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی سرچ و تحقیق بسیار آسان شده و شما را راحت تر به مقصد می رساند. همچنین می توانید به سایت دکتر های مختلفی که در سرچ برای شما می آیند نگاهی بندازید و برای یافتن عمل های جراحی که انجام دادند به قسمت ویدئو ها و عکس های سایت مراجعه کنید و سوابق عمل و جراحی های وی را ببیند.

به خاطر داشته باشید پزشکان مجرب محبوب می شوند و در نهایت در رسانه ها حضور دارند. همچنین برای یافتن بهترین جراح زانو می توانید به مطب، مراجعه کنید و پزشک را از نظر های اخلاقی ، میزان دقت، معاینات اولیه بررسی کنید. در صورتی که پزشک شما بسیار مجرب باشد و توانایی تشخیص و درمان کامل مشکل شما را داشته باشد به سرعت می تواند با معاینه اولیه از بیماری شما آگاه شود.

میزان رضایت افرادی که قبلا به پزشک مراجعه کرده اند نیز می تواند در انتخاب بهترین جراح زانو در تهران بسیار موثر باشد.

ویس رضایتمندی بیمار عزیز از دکتر مهدی مقتدائی

ویس رضایتمندی

ویژگی بهترین جراح زانو چیست؟

بهترین جراح زانو درتهران ویژگی هایی دارد که شما می توانید با توجه به این موارد پزشک خود را شناسایی کنید و برای درمان نزد او بروید، برخی از این ویژگی های بهترین جراح زانو در تهران به شرح زیر می باشد:

  • اخلاق مدار بودن پزشک
  • ارتباط گیری موثر و خوب با بیمار
  • داشتن دانش و علم درمان بیماری
  • داشتن دانش عملی برای جراحی و اقدامات درمان
  • داشتن تجربه بالا و جراحی های متعدد
  • هزینه جراحی منصفانه
  • دلسوز و مهربان
  • دریافت حق ویزیت معقول از بیماران و مراجعه کننده های خود
مشاوره تلفنی با دکتر مهدی مقتدائی

از جمله دلایل نیاز مراجعه به جراح زانو

از جمله مشکلات شایع در زانو که نیاز به مراجعه به بهترین جراح زانو در تهران می باشد به شرح زیر می باشد:

  • ایجاد هر نوع تغییری در شکل یا  ظاهر زانو که نشان از شکستگی یا درفتگی می باشد.
  • داشتن هر نوع درد یا مشکلی که منجر به لنگیدن فرد در راه رفتن یا از همه مهم تر درد می شود.
  • عدم توانایی در کنترل وزن بدن خود فرد می تواند ناشی از بروز آسیب دیدگی زانو باشد.
  • نداشتن هیچ نوع حس دردی یا حتی بی حسی در زانو ها
  • کم شدن دامنه حرکی فرد که در اثر التهاب بافت های درونی رخ می دهد.
  • درد های شدید زانو که می تواند منجر به ایجاد اختلال در خواب شوند.
  • داشتن درد در زانو ها و عدم التیام و کاهش درد با گذشت زمان

آیا من نیاز به مراجعه به جراح زانو را دارم؟

جراح زانو

آیا در مفصل زانوی خود احساس درد دارید؟

آیا به بیماری روماتیسم مفصلی مبتلا هستید؟

آیا در زانو های شما در زمان راه رفتن صدا می دهد؟

آیا زانوی شما کمی متورم است؟

برای مشاهده نتیجه لطفا شماه تماس خود را وارد کنید.

شایع ترین جراحی زانو

با توجه به پیشرفت های بسیار زیادی که حوزه ارتوپدی داشته است انجام جراحی های زانو بسیار گسترده می باشد از همین رو ما قصد داریم تا به تعدادی از شایع ترین جراحی های زانو اشاره کنیم که عبارتند از:

جراحی تعویض مفصل زانو

یکی از شایع ترین و مهم ترین جراحی های زانو، تعویض مفصل زانو است که نیاز دارد تا با دقت بالا انجام شود. به خاطر داشته باشید در صورتی که این عمل را توسط جراحی که مجرب نیست انجام دهید ممکن است دچار عفونت بعد از عمل شوید و یا عوارض خطرناک تری برای شما داشته باشد، بعضی از افراد نیز هستند که هر دو مفصل زانوی آن ها آسیب دیده است که در اینصورت نیاز به جراحی تعویض مفصل همزمان دو زانو می باشد که می توان گفت برای فرد کمی سخت می باشد.

پس انتخاب بهترین جراح زانو در تهران، مهم ترین بخش تعویض مفصل زانو است. بهتر است برای انتخاب جراح وقت زیادی صرف کنید تا از نتیجه جراحی پشیمان نشوید و نیازی به جراحی مجدد تعویض مفصل نداشته باشید. این عمل جز مهم ترین جراحی های ارتوپدی به شمار می رود برخی موارد نیاز به تعویض مفصل زانو عبارتند از:

درد زیاد در زانو به صورت مداوم

آسیب دیدگی های زانو

مراحل انجام جراحی تعویض مفصل زانو

مرحله اول:

بیهوشی بیمار و ایجاد برش برروی زانو به منظور انجام جراحی

مرحله دوم:

قرار دادن مفصل جایگزین به جای مفصل آسیب دیده

مرحله سوم:

بخیه زدن محل جراحی شدن و فرستادن بیمار به اتاق ریکاوری

مرحله اول

مرحله دوم

مرحله سوم

اقدامات قبل از جراحی تعویض مفصل زانو

اگر پزشک برای درمان زانو جراحی را انتخاب کرده باشد باید قبل از جراحی اقدامات زیر را انجام دهید همچنین باید گفت که انجام تمامی این موارد قبل از جراحی ضروری هستند. دکتر مهدی مقدائی بهترین جراح زانو در تهران اقدامات زیر را قبل از جراحی توصیه می کند که به شرح زیر است:

  • انجام معاینه و بررسی زانو
  • انجام آزمایشات پزشکی به منظور بررسی سلامت بیمار
  • در صورتی که بیمار از داروی خاصی استفاده می کند باید طبق دستور پزشک مصرف آن قطع کند یا داروی دیگر را جایگزین کند.
  • قبل از جراحی حتما باید هر نوع عفونت (ادراری، دهان و …) به شکل کامل رفع شوند چرا که ریسک عفونت بعد از جراحی را افزایش می دهد.
  • رادیوگرافی به صورت ایستاده از هر دو اندام تحتانی و نیمرخ زانو باید انجام شود.
تاثیر اضافه وزن بر چاقی

جراحی آرتروسکوپی زانو

یکی از متداول ترین روش های جراحی های زانو که در ابتدا به منظور تشخیص و درمان آرتروسکوپی زانو استفاده می شود این جراحی است. در مورد این جراحی زانو باید گفت که جراح به منظور انجام جراحی از ابزاری به نام آرتروسکوپ استفاده می کند که از یک دوبین کوچک به همراه لنز متصل به آن برخوردار است. جراح برای انجام جراحی آرتروسکوپی زانو لازم است تا حتما یک یا چند برش برروی زانو ایجاد کند تا از این طریق دستگاه آرتروسکوپ را برای انجام جراحی وارد زانو کند.

با توجه به تمامی موارد گفته شده در مورد این جراحی آرتروز زانو باید گفت که از مزایای بسیار زیادی اعم از درد کمتر، دوره نقاهت کوتاه، ساده بودن جراحی اشاره کرد.

از جمله دلایل مهمی که نیاز به انجام جراحی آرتروسکوپی زانو است عبارتند از:

  • پارگی رباط صلیبی زانو
  • ایجاد عفونت در مفصل زانو
  • ترمیم یا ییوند غضروف زانو
  • عدم پایداری مفصل زانو
  • برداشت تورم و التهاب های پوشش داخلی زانو
  • کیست بیکر
  • ایجاد شکستگی هایی در استخوان زانو
جراحی آرتروسکوپی زانو

در مورد این روش جراحی باید بگوییم که این روش جراحی زانو یک روش کم تهاجمی می باشد که با هدف رفع مشکلات زانو انجام داده می شود که علاوه بر تشخیص از آن برای درمان نیز استفاده می شود که درصد موفقیت آن در افرادی که این جراحی را انجام داده اند بسیار موفقیت آمیز بوده است و از همه مهم تر در بازگشت دامنه حرکتی افراد نیز نقش بسایر موثر داشته است. 

کانال آپارات

آرترودرز یا خشک کردن مفصل زانو

زمانی که درد مفصل پا، مچ پا بیش از اندازه باشد به گونه ای که با سایر روش های جراحی درمان اثر بخشی موثری نداشته باشد لازم است تا جراحی آرترودز انجام داده شود.

در مورد نحوه انجام این جراحی باید گفت که ابتدا لازم است تا بنا به تشخیص پزشک و با توجه به شرایط بیمار به منظور انجام جراحی از بیهوشی عمومی و یا موضعی استفاده شود.

بعد از این کار لازم است تا برش هایی به منظور انجام جراحی برروی پوست ایجاد شود تا از این طریق بتوان غضروف یا بافت آسیب دیده مفصل را تراشید انجام این کار به جوش خوردن سریع استخوان ها بسیار کمک می کند.

در بعضی از مواقع ممکن است جراح استخوان کوچکی را که از استخوان لگن یا پاشنه پا برداشته شده است را میان دوانتهای فصل قرار دهد یا حتی ممکن است از استخوان های اهوایی برای انجام جراحی استفاده شود. بعد از آن لازم است تا برای بستن فضای داخلی مفصل از صفحات فلزی، پیچ یا سیم استفاده می شود که که می توان گفت دائمی هستند.

نکته ای که در مورد این حراحی باید اشاره کنیم این است که افرادی که این جراحی را انجام داده اند نتیجه جراحی آن ها بسیار موفقیت آمیز بوده است علاوه بر آن در تسکین درد مچ پا و بازگشت دامنه حرکتی نقش بسیار موثری دارد.

جهت دریافت مشاوره در صورت نیاز به انجام جراحی زانو لازم است تا فرم زیر را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

شماره تماس
پیام شما
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
هنگام ارسال فرم خطایی رخ داده است. لطفاً همه فیلدهای فرم را دوباره تأیید کنید.

جراحی استئوتومی زانو

جراحی اسئوتومی زانو یکی دیگر از روش های جراحی زانو است که به منظور انجام آن لازم است تا حتما برشی در استخوان ایجاد شود. در این روش جراحی بخش های تیبیا و فور برش داده می شوند که می تواند در کمتر شدن درد و ایجاد هر نوع فشاری در زانو بسیار موثر باشد. از جمله مزایای بارز این جراحی شامل انتقال فشار از قسمت آسیب دیده به قسمت سالم، اصلاح شکل ظاهری زانو، بالاتر رفتن طول عمر مفصل زانو نقش بسایر زیادی دارد.

در مورد مدت زمان انجام جراحی اسئوتومی زانو باید گفت که معمولا 1 تا 2 ساعت زمان برای انجام جراحی صرف می شود در طول زمان انجام جراحی لازم است تا بررشی در قسمت جلویی زانو ایجاد می شود.

جراحی استئوتومی زانو

بعد از آن لازم آن تا لبه استخوان بلز و از گرافت استخوانی برای پر کردن فضای خالی ایجاد شده استفاده می شود و لازم است تا از پیچ و مهره برای فیکس کردن محل اسئوتومی استفاده کرد. علاوه بر آن توجه داشته باشید که رعایت مراقبت های بعد از استئوتومی اهمیت بسیار زیادی دارد یعنی لازم است تا در روز های ابتدای برای حرکت کردن از عصا استفاده کنید همچنین برای محافظت بیشتر لازم است تا برای قسمت جراحی شده از آتل یا گچ استفاده شود.

در مورد جراحی استئوتومی باید گفت که این جراحی در تسکین درد و همچنین جلوگیری از پیشرفت آرتریت زانو نقش بسیار موثری دارد از همه مهم بازگشت افراد به زندگی عادی خیلی سریع تر انجام می شود. درافرادی که نیازمند انجام جراحی تعویض مفصل زانو هستند با انجام جراحی استئوتومی می توان زمان انجام جراحی را به تاخیر انداخت.

ویدیو رضایمندی بیماران از جراحی زانوی خود توسط دکتر مهدی مقتدائی

مراقبت های بعد از جراحی زانو

اگر جراحی زانو را انجام داده باشید پس نیاز است تا حتما مراقبت های بعد از جراحی زانو را رعایت کنید، چرا که می تواند روند بهبودی را تسریع بخشد، این مراقبت ها عبارتند از:

  • داروهای تجویز شده توسط پزشک باید به موقع و سر وقت مصرف شوند.
  • در صورتی که مشاهده کردید پشت ساق پا قرمز و یا متورم است حتما به پزشک مراجعه کنید.
  • برای راه رفتن بیمار باید حتما 2 تا 3 هفته از واکر استفاده کند.
  • وجود درد و تورم بعد از جراحی کاملا عادی است پس جای هیچ نگرانی نیست چرا که سریعا رفع می شود.
  • در وعده های غذایی خود از پروتئین ها، سبزیجات به همراه مکمل های آهن و ویتامین مصرف کنید چرا که در روند بهبودی بیمار بسیار موثر است.
  • وسایل خود را طوری قرار دهید که حین راه رفتن با واکر زمین نخورید.
  • در زمان استحمام روی صندلی بنشینید که باید حتما از ارتفاع مناسبی برخوردار باشد.
  • از رانندگی کردن به مدت 6 تا 8 هفته بعد از جراحی اجتناب کنید.
  • اگر انجام ورزش های سنگین خودداری کنید.
  • زمان برگشت شما به محل کار بستگی به نوع کسب و کار شما دارد همچنین نباید به مدت طولانی بنشینید یا بایستید و به هیچ وجه اجسام سنگین بلند نکنید.

اگر شما جراحی زانو را انجام داده باشید نباید این انتظار را داشته باشید که مفصل مصنوعی بتواند عملکردی شبیه به مفصل طبیعی داشته باشد. وجود درد در ناحیه زانو مانع از انجام فعالیت های روزانه می شد. همچنین بعد از انجام جراحی به هیچ وجه ورزش کردن را فراموش نکنید چرا که فرایند بهبودی را سرعت می دهد و بعد از بهبودی شما می تواند پیاده روی کنید یا از پله ها بالا پایین بروید.

با خدمات دکتر مهدی مقتدائی بیشتر آشنا شوید

دکتر مهدی مقتدائی متخصص ارتوپد فلوشیپ جراحی زانو در تهران اکنون استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران است. او به عنوان متخصص ارتوپدی و فوق تخصص جراحی زانو تعویض مفصل، آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی در مطب خود واقع در خیابان گاندی مشغول به فعالیت است. برخی از خدمات پزشک شامل:

سوالات متداول

کلام آخر

ما در این نوشته سعی داشتیم تا ویژگی های بهترین جراح زانو در تهران را شرح دهیم تا شما عزیزان بتوانید برای جراحی یک پزشک باتجربه و ماهر را انتخاب کنید. خوشبختانه می توان گفت امروزه بهترین دکتر ها از هر تخصصی در ایران مشغول درمان بیماران هستند. یکی از جراحان زانو در ایران دکتر مهدی مقتدائی است . شما عزیزان می توانید با مراجعه به ایشان با به روز ترین متد های دنیا به درمان و جراحی بپردازید از همه مهم تر نتیجه بسیار خوب و مطلوبی را نیز از جراحی خود دریافت کنید.

دکتر مهدی مقتدایی

متخصص ارتوپد، فلوشیپ جراحی زانو
دکترای حرفه ای: پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران 1378
دکترای تخصصی: رتبه اول بورد ارتوپدى كشور دانشگاه علوم پزشكى تهران ١٣٨٤
فلوشیپ: جراحی زانو از دانشگاه علوم پزشکی ایران

برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

60 دیدگاه ها
  1. ساناز

    عالی بود

    پاسخ
  2. غزل

    هزینه جراحی تعویض مفصل زانو چقدره تقریبا الان؟

    پاسخ
  3. سارا

    خیلی خوب بود

    پاسخ
  4. ساناز

    عالی

    پاسخ
  5. پرستو

    عالی

    پاسخ
  6. مریم

    افرادی که تزریق در زانو داشته اند هم ممکنه نیاز به جراحی زانو پیدا کنند؟

    پاسخ
  7. مینا

    سلام تق تق کردن زانو میتونه نشونه ای آغاز آرتروز زانو باشه ؟

    پاسخ
  8. mehdi

    هزینه جراحی زانو چقدره دکتر جان

    پاسخ
  9. ذینه حداد

    دکترجان میتونیم برای التیام درد زانو از کمپرس یخ استفاده کنیم؟

    پاسخ
  10. درسا

    خیلی مفید بود ممنون برای مطلب خوبتون

    پاسخ
  11. فرشته میرزایی

    پزشک بسیار خوش اخلاق و با وجدان. شما تونستین پاهای پسرخالم بعد از تصادف رو جراحی کنید و الان خداروشکر هم راحت راه میره هم به ورزش برگشته

    پاسخ
  12. melody

    ممنون از مقاله مفیدتون

    پاسخ
  13. melody

    من شنیده بودم بالا و پایین رفتن از پله ها برای زانو مضر هست درسته ؟

    پاسخ
  14. سارا

    پارگی مینیسگ خطر ناکه ؟

    پاسخ
  15. سارا

    زانو درد چطور متوجه شم عمل میخواد یا نه

    پاسخ
  16. سارا

    نقاهت بعد عمل زانوچند مدته

    پاسخ
  17. ارمان

    اقای دکتر برای سن های بالا که بیهوشی خطرناکه
    امکان عمل از طریق بی حسی وجود داره ?

    پاسخ
  18. متینا

    فیلم وسط مقاله عالی بود

    پاسخ
  19. لیلا

    ایا در سن ۸۰ سال و با وجود قند میتوان این جراحی رو انجام داد؟

    پاسخ
  20. سبا

    مرسی از مطالب خوب و مفیدتون

    پاسخ
  21. سالار

    سلام آیا صدای زانو باعث مشکل خواهد شد؟ و نشانه چی هست؟ سپاس.

    پاسخ
  22. نیلوفر

    سلام می خواستم بدونم شما جراحی ترمیمی هم انجام میدین؟

    پاسخ
  23. المیرا قربانی

    دکتر جان من کوه نوردم و زانوم آسیب دیده امکانش هست بدون عمل زانوم درمان بشه ؟؟

    پاسخ
  24. محدثه

    آسیب دیدگی زانو بر اثر کوهنروردی نیاز به جراحی داره ؟

    پاسخ
  25. Mozhde

    بعد جراحی نیاز به دارو هست؟

    پاسخ
  26. منیره

    زانو واقعاً یکی از مهمترین اعضای بدنه، و سالم بودنش خیلی اهمیت داره. موفق باشید آقای دکتر

    پاسخ
  27. نسرین

    منم همیشه زانو درد دارم. چطوری میتونم وقت بگیرم؟

    پاسخ
  28. سیما خاکپور

    سلام قبلا قوزک پای من ترک برداشته شده ، بعضی مواقع که تایمی رو سر پا هستم قفل میشه ایراد چیه؟

    پاسخ
  29. نیما

    عالی

    پاسخ
    • دکتر مهدی مقتدائی

      ممنون از لطف شما

      پاسخ
  30. maryam

    آقای دکتر جراحی تعویض مفصل هر دو زانو با چه فاصله زمانی باید انجام بشه؟

    پاسخ
  31. طلا

    برای خارپاشنه چه راه حلی وجود داره ؟

    پاسخ
  32. طلا

    تعویض مفصل زانو دوطرفه بهتره همزمان انجام بشه یا تک به تک

    پاسخ
  33. زیبا

    چند وقت بعد جراحی تعویض مفصل میشه رانندگی کرد ؟

    پاسخ
  34. مهسا

    سلام چه جوری میتونم وقت بگیرم؟

    پاسخ
  35. مقدم

    مشاوره انلاین دارید؟

    پاسخ
  36. Sb

    دکتر شما مطبتون کجاست؟

    پاسخ
    • دکتر مهدی مقتدائی

      میدان ونک – خیابان گاندی – کوچه 18 – پلاک 15 طبقه 2

      پاسخ
  37. سمیرا

    واقعا مهمه که بدن رو برای جراحی دست چه کسی میسپاریم. مرسی از توضیحات شما

    پاسخ
  38. Samaneh

    Kheili mofido kamel bood

    پاسخ
    • دکتر مهدی مقتدائی

      ممنون

      پاسخ
  39. حسن ایزدی

    آقای دکتر جراحی مجدد تعویض مفصل زانو چقدر ممکنه موفق باشه ؟

    پاسخ
  40. حسین

    زانو درد خیلی وحشتناکه واقعا. چجوری می تونم برای مشاور با دکتر در ارتباط باشم؟

    پاسخ
    • دکتر مهدی مقتدائی

      برای مشاوره با شماره 02188679774 تماس بگیرید یا به مطب مراجعه کنید.

      پاسخ
  41. سیمین

    جراحی تعویض مفصل زانو رو برای هر دو زانو میشه انجام داد؟

    پاسخ
    • دکتر مهدی مقتدائی

      بله جراحی تعویض مفصل زانو رو همزمان برای هر دو زانو می تونیم انجام بدیم

      پاسخ
  42. علی

    هزینه جراحی تعویض مفصل زانو چقدره ؟

    پاسخ
    • دکتر مهدی مقتدائی

      لطفا با شماره 02188679774 تماس بگیرید.

      پاسخ
  43. ذینه حداد

    دکترجان چند وقت بعد از جراحی زانو میشه ورزش کرد؟

    پاسخ
  44. عبدالهی

    شما مشاوره آنلاین هم دارید؟

    پاسخ
  45. sara

    یه درمان موثر برای درد زانو نام میبرین ؟

    پاسخ
  46. منیره

    زانوی مادر منم باید عمل شه. هزینه‌اش حدودا چقدر میشه دکتر جان؟

    پاسخ
  47. مینا

    دکتر درد ناگهانی و خشک شدن زانو(خم نمیشه دیگه) و موقتی خطرناکه؟؟

    پاسخ
  48. نیما

    مقاله بسیار خوبی بود

    پاسخ
  49. سارا

    چرا زانو رو 60سال به بالا عمل میکنند

    پاسخ
  50. سالار

    سلام آیا صدای زانو نشانه مشکل در زانو هست؟

    پاسخ
  51. مینا

    خیلی مطلب خوبی بودش جواب خیلی از سوالام رو گرفتم

    پاسخ
    • دکتر مهدی مقتدائی

      ممنون از لطف شما

      پاسخ
  52. نگار

    دوره نقاهت جراحی زانو تا چند وقت طول میکشه؟؟

    پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع با پزشک